Հայրենագիտության առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Սեպտեմբեր

Տոհմածառ– իմ նախագիծը

Հայկական լեռնաշխարհը

Իմ ընտանիքը

Հայաստանի մասին

Ճամփորդություն Թեղենյանց վանք

Կոմիտասի մասին

Հայաստանը իմ աչքերով

Հայկ և Բելը առասպելը

Հոկտեմբեր

Նախնադարյան մարդը Հայկական լեռնաշխարհում-իմ նախագիծը

«Ուսումնական աշուն» նախագիծ

Իմ շրջակայքի եկեղեցիներն ու այգիները

Կոմիտասի թանգարանում

Կոմիտասի անունը կրող վայրերի հետքերով

Արա Գեղեցիկ և Շամիրամ

Նոյեմբեր

Մեսրոպ Մաշտեցի Մատենադարանի մասին-իմ Նոյեմբերի

Գրիգոր Լուսավորիչ և Մովսես Խորենացի

Սեբաստացի օրեր նախագիծ

Որդան կարմիր

Մեսրոպ Մաշտոց

Մեր հայրենիքի անցյալն ու ներկան

Ինչպիսի՞ն կուզենայիք տեսնել Հայաստանը տասը տարի հետո

Սեբաստացի օրեր նախագիծ

Մագաղաթ

Իմ նվերը կրթահամալիրին

Դեկտեմբեր

Ճամփորդություն դեպի Մեսրոպ Մաշտոցի մատենադարան

Դիցաբանություն

Այս Հայրենագիտության առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Ես շա՜տ եմ սիրում Հայրենագիտությունը։ Ես լիքը նոր բաներ իմացա այս կիսամյակին։ Իմ Հայրենագիտության ուսուցչուհին Անի Ենգոյանն է՝ ես նրան ասում եմ ընկեր Անի, նա շա՜տ գեղեցիկ է և բարի։ Իմ կարծիքով այս կիսամյակ ամենալավ տարին է, որովհետև իմ ուսուցչուհին ընկեր Անին է։ Ես շա՜տ եմ սիրում Հայրենագիտություն։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *