Մայիս ամսվա հաշվետվություն մաթեմատիկայից

  • Բլոգում տեղադրիր մաթեմատիկա բաժնի հղումը: Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։
    Այո
  • Ինչպե՞ս ես կատարում մաթեմատիկայի առաջադրանքերը, ընտրիր պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, մի մասը կատարում եմ դպրոցում, իսկ մյուս մասը՝ տանը, ձեր պատասխանը/
    կատարում եմ ինքնուրույն
  • Նշել մաթեմատիկայի ֆլեշմոբների մասնակցության մասին։ Մասնակցության դեպքում նշել, թե մեծամասամբ ո՞ր մակարդակի ֆլեշմոբին եք մասնակցում։ Ֆլեշմոբի առաջադրանքները ո՞ւմ հետ եք սիրում քննարկել։
    Ես մասնակցում եմ մաթեմատիկայի բոլոր ֆլեշմոներին, կատարում եմ 1-ին և 2 մակարդակները։
  • Մասնակցե՞լ եք 3-րդ ուսումնական շրջանի բոլոր մաթեմատիկական նախագծերին։ Տեղադրեք նախագծերի արդյունքների հղումները։
    «Ելք» ստուգատես մաթեմատիկայից
  • Նշել, թե ո՞ր նախագիծն է ամենից շատ դուր եկել և ինչու։
    Ինձ ամենաշատը դուր եկավ երկրորդ կանգառը, որովհետև ես սիրում եմ թղթից տարբեր բաներ սարքել։
  • Ի՞նչ անհատական մաթեմատիկայի նախագիծ կառաջարկեք։
    Կցանկանայի իրականացնել հեծանվային նախագիծ, որի ժամանակ կմարցեինք և կհաշվեի, թե ով ավելի կարճ ժամանակում կհասներ վերջնակետին։
  • Պատմիր նաև այն լրացուցիչ նախագծերի մասին, որոնք կատարել կամ կցանկանայիր կատարել մաթեմատիկայից։
    Որպես լրացուցիչ նախագիծ ես պատրաստել եմ խորանարդ։
  • Մաթեմատիկայից ստացած գիտելիքները կկարողանաք օգտագործել առօրյայում և շրջապատում։ Մի քանի օրինակով ներկայացրեք։
    Այո կկարողանամ օգտագործել, օրինակ կարող եմ չափել չափումներ կատարել, կարող եմ բանավոր հաշվարկ կատարել։
  • Սիրո՞ւմ եք մասնակցել մաթեմատիկայի գործանական պարապմունքներին և ինչո՞ւ։ Ի՞նչ ես սովորել այդ պարապմունքների ժամանակ։
    Սիրում եմ մասնակցել գործնական պարապունքներին, որովհետև ամպայման ինչվոր բան ենք սովորում սարքել։ Ահա խաչբառի հղումը
  • Ի՞նչ նոր ծրագրեր ես սովորել մաթեմատիկայի դասերին։
    Ես սովորել եմ geogebra ծրագրով աշխատել։
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա հաշվետվությունները:
    Այո
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի փետրվար ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Փետրվար ամսվա հաշվետվություն
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մարտ ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Մարտ ամսվա մաթեմատիկայի հաշվետվություն
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի ապրիլ ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Ապրիլ ամսվա մաթեմատիկայի հաշվետվություն
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մայիս ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Մայիս ամսվա հաշվետվություն մաթեմատիկայից
  • 1-ից 10 միավորային համակարգով գնահատիր 3-րդ ուսումնական շրջանում կատարածդ աշխատանքը:
    10
  • Ընտրիր մաթեմատիկայի քեզ ամից դուր եկած թեման և ներկայացրու ինքնաստուգման թեստի կամ ուսումնական խաղի միջոցով:
    Ինձ ամենաշատը դուր է եկել Կոտորակներ թեման։
  • ի՞նչ կավելացնես մաթեմատիկայի հաշվետվությանը:
    Ավելացնելու բան չունեմ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *