Սովորողի առաջին շրջանի հաշվետվություն՝ բնագիտությունից

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը
Ահա հղումը

2.Առանձնացնել այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։
Նայել այստեղ

3.Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

Սեպտեմբեր
Մարմիններն ու նյութերը մեր շրջապատում
ՄԱՔՈՒՐ ՆՅՈՒԹԵՐ ԵՎ ԽԱՌՆՈՒՐԴՆԵՐ, ԽԱՌՆՈՒՐԴՆԵՐԻ ԲԱԺԱՆՄԱՆ ԵՂԱՆԱԿՆԵՐԸ
Քիմիական տարրեր

Հոկտեմբեր
Աստղագիտությունը Հայաստանում
Երկրի պտույտն իր առանցքի և Արեգակի շուրջ

Նոյեմբեր
Հատակագիծ և քարտեզ: Մասշտաբ: Պայմանական նշաններ

Դեկտեմբեր
Սովորողի առաջին շրջանի հաշվետվություն՝ բնագիտությունից

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։
Իմ տեխնոլոգիան ընտրել եմ բնագիտություն։ Ես այդ ժամին չաղիկներն եմ ջրել ցնցուղով, տերևներն եմ հավաքել փոցղով և այլն։

5. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել
Ես կատարել եմ 2 ֆլեշմոբ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *